Yleiset yhteystiedot

AB CHIPSTERS FOOD OY

Y-tunnus 0109575-0

Puh. 020 773 8200, palvelemme teitä arkisin kello 7-15 

info@chipsters.fi

Sähköpostit: etunimi.sukunimi@chipsters.fi

Puhelut vaihteen kautta, ellei toimipisteen yhteydessä toisin mainita.

0207-alkuisiin numeroihimme soittaminen maksaa 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min (sekä matkapuhelimesta että kiinteästä liittymästä)


Johto

Toimitusjohtaja Richard Bergström
Talousjohtaja Anna Salovius-Ådahl
IT- ja logistiikkajohtaja Petri Mononen


Osoitetiedot

Pääkonttori
Strandgatan 6, AX-22100 Mariehamn
Puh. 020 773 8230 / Fax 020 773 8248

Myynti ja markkinointi
Päiväläisentie 2, 00390 Helsinki

Norrbölen tuotanto, Maarianhamina
Karlbergsvägen, 22100 Mariehamn

Porvoon herkkukeittiö
Itätuulentie 6, 06150 Porvoo

Keravan tuotanto
Jäspilänkatu 29, 04250 Kerava



Vähittäiskauppa

Puhelinmyynti palvelee teitä arkisin klo 7–15
sähköpostit: etunimi.sukunimi@chipsters.fi


Etelä-Suomi, Länsi-Suomi
puh. 020 773 8202

Anne Hiiros | 020 773 8241

Keski-Suomi, Itä-Suomi, Pohjois-Suomi
puh. 020 773 8280
Jukka Ropponen | 020 773 8274
Juha Vanhanen | 020 773 8277


Ahvenanmaa
puh. 020 773 8284 / order@chipsters.fi


Vähittäiskaupan kenttämyynti
Jyrki Suominen, myyntipäällikkö | 020 773 8261

 

Foodservice ja TaxFree -myynti
Juuso Kääpä | 050 476 9828 |
juuso.kaapa@pnm.eu

 

_________________________________________________________________________

020-alkuisiin numeroihin soittaminen maksaa 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min

 

 

Tuotteiden ja toimitusten oikaisupyynnöt

Lupauksemme on, että reagoimme saapuneisiin viesteihin 48 tunnin kuluessa. Tuotteisiin, kuljetuksiin ym. reklamaatioihin liittyvät toimitusten oikaisut pyydämme lähettämään ensisijaisesti sähköpostilla:

virheselvittely@chipsters.fi

Kiireellisissä tapauksissa palvelupuhelinnumeromme on 020 773 8281.

Ohjeita virheselvittelyä varten

Kaikki huomautukset tulee tehdä saman päivän aikana, kun tavara on vastaanotettu.

Yhteydenotossa kannattaa ensin mainita oman toimipaikan asiakasnumero ja lähetyslistan numero. Näin voimme yhdistää reklamaation välittömästi oikeaan tilaukseen.

Tuotehuomautuksissa jäljitys oikeaan erään ja tapahtumakohtaan tehdään tuotteen pakkauksessa olevista etikettitiedoista.

Tässä muistilista tuotehuomautuksiin tarvittavista tiedoista (huomioithan, että etiketeissä olevat tiedot vaihtelevat tuotteiden mukaan):

Tarkka kuvaus reklamaation syystä (mm. vika maussa tai koostumuksessa, pakkaus rikkoutunut, tuotteessa vierasesine, laatuvirhe – millainen?)

Tuote/tuotenumero

Pakkauspäivä

Viimeinen käyttöpäivä

Pakkaustunniste

Erätunnus

EAN-koodi

Laitostunnus

Pakkaaja (nimikirjaimet etiketissä)

Muut tiedot, esim. kalastajatunnus

Voit liittää sähköpostiin myös kuvan pakkauksen etiketistä / tuotteesta.