Tuotteiden ja toimitusten oikaisupyynnöt

Olemme keskittäneet kaikki yritysasiakkaidemme yhteydenotot tuotehuomautus- ja toimitushäiriötapauksissa yhteen osoitteeseen. Hyvä Apaja -kuluttajapalvelun yhteystiedot löydät täältä ››

Lupauksemme on, että reagoimme saapuneisiin viesteihin 48 tunnin kuluessa. Tuotteisiin, kuljetuksiin ym. reklamaatioihin liittyvät toimitusten oikaisut pyydämme lähettämään ensisijaisesti sähköpostilla:

virheselvittely@chipsters.fi

  • Kiireellisissä tapauksissa palvelupuhelinnumeromme on 020 773 8281.

Ohjeita virheselvittelyä varten

  • Kaikki huomautukset tulee tehdä saman päivän aikana, kun tavara on vastaanotettu.
  • Yhteydenotossa kannattaa ensin mainita oman toimipaikan asiakasnumero ja lähetyslistan numero. Näin voimme yhdistää reklamaation välittömästi oikeaan tilaukseen.
  • Tuotehuomautuksissa jäljitys oikeaan erään ja tapahtumakohtaan tehdään tuotteen pakkauksessa olevista etikettitiedoista.

Tässä muistilista tuotehuomautuksiin tarvittavista tiedoista (huomioithan, että etiketeissä olevat tiedot vaihtelevat tuotteiden mukaan):

  • Tarkka kuvaus reklamaation syystä (mm. vika maussa tai koostumuksessa, pakkaus rikkoutunut, tuotteessa vierasesine, laatuvirhe – millainen?)
  • Tuote/tuotenumero
  • Pakkauspäivä
  • Viimeinen käyttöpäivä
  • Pakkaustunniste
  • Erätunnus
  • EAN-koodi
  • Laitostunnus
  • Pakkaaja (nimikirjaimet etiketissä)
  • Muut tiedot, esim. kalastajatunnus
  • Voit liittää sähköpostiin myös kuvan pakkauksen etiketistä / tuotteesta.