Asiakaspalvelumme paranee tuotteiden ja toimitusten oikaisupyyntötapauksissa

Haluamme kehittää ja parantaa palvelujemme laatua keskittämällä kaikki asiakkaiden yhteydenotot tuotehuomautus- ja toimitushäiriötapaukissa yhteen osoitteeseen. Näin pystymme tarjoamaan tukkumyynnissä vielä enemmän aikaa Sinulle tilauksiin, tuotteiden käyttövinkkeihin ja uutuuksien esittelyyn.

Tuotteisiin, kuljetuksiin ym. reklamaatioihin liittyvät toimitusten oikaisut pyydämme lähettämään ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen virheselvittely@chipsters.fi Kiireellisissä tapauksissa palvelupuhelinnumeromme on 020 773 8281.

Kaikki huomautukset tulee jatkossakin tehdä saman päivän aikana, kun tavara on vastaanotettu. Lupauksemme on, että reagoimme saapuneisiin  viesteihin 48 tunnin kuluessa.

Yhteydenotossa kannattaa ensin mainita oman toimipaikan asiakasnumero ja lähetyslistan numero. Näin voimme yhdistää reklamaation välittömästi oikeaan tilaukseen.

Tuotehuomautuksissa jäljitys oikeaan erään ja tapahtumakohtaan, tehdään tuotteen pakkauksessa olevista etikettitiedoista.

Tässä muistilista tuotehuomautuksiin tarvittavista tiedoista (etiketeissä olevat tiedot vaihtelevat tuotteiden mukaan):

  • Tarkka kuvaus reklamaation syystä (mm. vika maussa tai koostumuksessa, pakkaus rikkoutunut, tuotteessa vierasesine, laatuvirhe – millainen?)
  • Tuote/tuotenumero
  • Pakkauspäivä
  • Viimeinen käyttöpäivä
  • Pakkaustunniste
  • Erätunnus
  • Ean–koodi
  • Laitostunnus
  • Kalastajanumero
  • Pakkaaja (nimikirjaimet etiketissä)

Voit myös lisätä sähköpostilähetykseen kuvan pakkauksen etiketistä ja reklamoitavasta tuotteesta.

Tallenna omalle koneelle alla oleva tuote-/toimitushuomautuslomake ja lähetä se täytettynä sähköpostin liitteenä osoitteeseen: virheselvittely@chipsters.fi

Ajankohtaista

23.03.2016
27.11.2014
21.08.2014